Sunday, November 7, 2010

Selepas 35 tahun..Banjir Menyerang

wuuaaaa...sejak minggu lepas...kalut ngan banjir yg sserang Kota Setar.. mula-mula tak rasa takut pastu...dgq makin teruk...bila call mymum....sah...umah mak aku yg tak penah kene banjir seblom ni....SALAMATTT!!!
kul4 pagi air start msk dlm umah khamis aritu...smp ptg..dh nek kat paras paha.. tp pak aku masih degil tak nak kuor dr umah...tp esok tu (Jumaat) setuju gak kuor...sbb tak tahan tido mlm dlm panas n air bersih kurang,... huhuhu klu idak ..masih bertapa laa kat umah tu..
so aku pickup mak bapak aku pagi jumaat tu (deepavali)..tp hanya dpt tunggu derg kt Tol AS utara je...jln nk ke umah aku (jln sultanah) dh ditutup kerana air berada di paras peha... huhuhu.. sian tgk kwsn ni...
tp Alhamdulillah..arini air dh makin surut....tp masih ada paras lutut lg...huhu moga trus surut... so layanz laa pic2 ni..



signboard sempoi...


bantuan ni byk men jaa...mentang2 depa tinggi..laju ja bwk...abis air kene org keliling...


adegan seksis-seksa..


abg-abg tentera ngan trak..p mana tak tau...tak nmpk angkut org pun..

No comments:

Post a Comment