Wednesday, March 16, 2011

kene semboq tp tak tahu pe hal..

salamm....kabare...sihat?
den sihat...tp ari ni den bengang sedikit (hanya sedikit lepas sekian lama tak bengang)..hihihihuu
bukan apa...minggu ni kira minggu paling best laa selepas minggu lepas kene buat paper utk management meeting..so kira minggu ni...aman damai sbb sume bos cuti (sempena cuti skolah).. punya syiok bos cuti...den pun keje dh abis buat..den kaco laahh kawan2 den kat opis ni..minta citer.. best tu donlod dr kawan-kawan ni... tgh syiok-syiok dok tgk..skali bos call daa...kaco daun sungguh!

den pun angkat dgn hati yang senang....skali kene semboqqq daaaa...hangin gue..ttiba semboq tak tentu psl ni..suke hatiiiii jek..main semboq... sebab musabab nya...
-
-
-

bos: riza..u tau dak ada staff s** resign?

sy:tak de laa pulak sbb M** tak de inform pun..
bos: tadi bos ada call saya,..ty saya tau tak dak staff resign...sy jwp tak tau...trus die bla..bla..bla kat saya...saya ni tgh cuti ni...u tak tahu ke ada staff resign ke u tak bg tahu saya..ada yg resign.. klu u tak bg tau saya ..tu salah besar tu...
sy: (dlm hati...haaa tau lak rs terganggu org kaco time cuti...time sy cuti tak de lak kira klu call tgh2 mlm pun dikira ganggu..)
mmg tak tahu bos..yg last sy update tu la sy dpt dr M**. yg latest feb tu..takpe sy call derg ty laa..nnt sy inform blk..
bos: u call... nnt inform blk
sy: ok (trus letak tepon)

suka hati die je nak sound..klu tak inform menjadi kesalahan besaq...ehem..ehem...sy exec je...takkan laa bos dr company M** tu nak inform sy klu tak de yg suruh..lain laa die tu..BOSS...haiyaa... manyak susah laa ini orang...dah tu suka suki jek nak sound-sound den di hari yang indah ini..sabooo je lah..

tp ada den kisah...pas letak phone den trus p mkn..sbb time tu dh kul 1:00 hihihi...klu den call pun org kat company M** tu bukan nk angkat call...siot jek...
nasib ari ni tahap kesabaran aku baik...klu dak mau jugak aku menjawap lebih ni...
sabaqqq..




No comments:

Post a Comment