Monday, May 16, 2011

S.U.S.A.H.A.T.I

ayarkkk.....ada masalah membelengu diri di kala ini...
saya masih menunggu kedatangan mu....saya tahu kamu mmg TERlewat kali ni..memang benar-benar terlewat.....tidak dapat dinafikan kelewatan mu itu... tetapi......apakah makna di sebalik kelewatan ini...bagaimana aku hendak mencari jawapan nya..bagaimana....resah hatiku tak siapa yang tahu...semuanya bermula apabila tiada perbezaan dilalui seperti hari-hari dahulu....aku telah menjangkakan....hari sebelumya akan muncul tanpa perubahan....tetapi...tiba-tiba.....lain yang ditunggu lain yang datang....mengapa engkau terlewat sayang....kalau kelewatan ini ada maksud tersurat...berilah jawapan atau sedikit petanda agar dapat aku menjaga diri dan emosi.... apa perlu di buat....haruskan ku memberi peluang sehingga bulan hadapan menjelma?

bagaimanakah?.

No comments:

Post a Comment