Friday, November 4, 2011

New Collection @ rizsonestop.blogspot.com



salam pagi Jumaat....

tp haku pagi-pagi Jumaat ni... dah 'my blood go upstair' dah...start ngan kete potong line tak bg signal...sampai laa kes PTPTN n LHDN yg bengap nk mampos... suruh org byr pinjaman.. tp bila ty procedure... depa sendiri blur... tak ke BENGONG namanyer ?? klu cemtu korg jgn laa paksa depa ni byr pada kadar segera !! ayooo.. menyusahkan org laa....

 tp skit lg ja gue nk maki pegawai LHDN tu td...gua dah call KL..patah balik ke Penang...call balik ke KL... cer citer... mcm mana gue tak darah tinggi?? ckp skit?? igt call ni free ke? dah laa nak angkat call skit nyer berchinta... mcm ***** org nk buat pelarasan gaji korg pun... lg lembap nk pickup call....***** betoi !


AYOOO...sudah...gue tak mo ckp byk lagi...esok nak raya... lagi pun dh tghari Jumaat ni... tak mo marah... nak tunggu makanan free sampai pastu mkn... baru aku cr blk tenaga nak maki staff LHDN Kl plak? boleh cem tu??   dah sudahhhh.... jom tgk aku buat promo plak..
lama dah benti menjuai ni...bukan apa.... aritu supplier mabok... pastu aku plak mabok.. lepas tu blog jualan aku pun...sama mabok laa... so ni dh ok skit... so aku ada ler update skit koleksi baju... MURAH-MURAH ja...tak mahal pun...mampu milik ni....seriyes mampu milik... klu kat luor mesti start harga ratus...aku juaiiiiii manyakkk mulah ooo....lu tak pecaya... lu masuk sini laa http:rizsonestop.blogspot.com  ...gue jamin.... TAK MAHALLLLL !!
meh laaa tgk-tgk dulu... jgn malu-malu....jemput naaa.....


No comments:

Post a Comment