Saturday, March 3, 2012

Dah Macam Org Meroyan

wuahahhahaaaa...tajuk sakann...

tp betoi laa...aku ni dh mcm gila meroyan... gila meroyan kat sapa? ni ada 2 bende yg dok meroyan tak abis-abis..

1. CORELLE -
set pinggan corelle..ini mmg dh lama gila meroyan..masuk plak web.. mcm2 design dan best ada plak yg offer...wah mantap kebabooommm.....selagi aku tak dpt set corelle ni...selagi tu aaa dok meroyan... set yg aku dok berkenan laa ni yang ni ha...ada org buat offer...so...rembat nak??
nama set ni ntah ada..apa spen ntah...ada org offer 2 set rm 800..ok dak?? gila tak tido mlm aku.. tiap2 hari aku nengok kt web akak tu...ayooo...

2. COACH
 ni pun aku dok tgk tiap2 hari gak..ni...bende alah ni...tak perlu pun...tak napsu kambeng celakoi betoi... mmg meroyan jugakkk..bodoh laa...tp aku usha je laa....lom ada nafsu nk beli..sbb nyer... DUIT TADAKKKK ! so.. kita usha je laa tiap2 hari... (bila laa duit nak terjun dr langit ni !) gila mahal tul...mmg tak de aku nak beli nyer..yg aritu pun sayang nak mampos...hihihi..tp lawa siot ini... tp die punya sale..mcm tak sale je bg aku... so... layoq kt mata sudaa....

 lawa kan??


dah.. jom tido..kang anak bangun..ko lak bising tak larat... dah.bubyeee!

1 comment:

  1. Aku bab pinggan tu dah lama meroyan... Bertahun ndak tapi time nak bli, pk sejuta kali, terus cancel... Awat la mahai nak mamps...

    ReplyDelete