Wednesday, July 25, 2012

Puasa

salam ramadhan hari ke 4..

nak tulis skit je sbb rasa mcm bersawanggggg je blog ni...
actually tahun ni puasa mencabar skit...sbb terpaksa berhempas pulas amik anak kecik yang tiap-tiap mesti 'buat akal' dalam kete...so dh 2 hari (sbb 1st & 2nd puasa kt umah mak..)puasa...sume masak sgttt lassttt minit... huhuhuhuuu

tp..tahun ni jugak gue jadi mama yg penyabar (nmpk sgt b4 ni gila kepala hangin) sbb nyer gue br training anak dara gue berpuasa..itu pun half day ja.. tp gaya puasa mcm full day...tp nasib g skool pun puasa gak half day sbb siap-siap tulis surat kat cikgu kelas ckp dia puasa... klu idak aku rasa sah-sah makan skali bebudak cina kt sana...kih kih kih..tp plg tensi nak gerak sahur...ada je bunyi...sabaqq....gue kan penyabar orang nyaaa....hak tuiii.... so harap-harap bley laa anak gue tu puasa thn ni...half pun-half laa...janji mau jugakkk....kan? kan?

itu ja nak tulis pun...xcersice tgn pagi-pagi.... ho ho ho 

No comments:

Post a Comment