Sunday, July 14, 2013

DAY 5 Puasa

salam ramadhan...blom lambat utk wish diri sendiri..hihihii...
aku ni hari 1st ja puasa...lain sume tak puasa... kuasa Allah... selamat mengganti laa..
kali ni anak aku...berjaya juga puasa...hari 1st kantoi..sebab minum air kr skolah tp tak makan.. so selamatlah 1 hari di situ... tp selepas itu sampai hari ni.. Alhamdulillah.. masih bertahan. imaginasi aku.. ingatkan dia akan merenggek lapaq..hampa sama skali... lepak je dia depan tv umpama ulaq sawa kekenyangan... so aku biar je janji tak buka puasa..boleh cemtu?
dah 5 hari puasa ni..5 hari juga dalam di lema nak masak time berbuka.. adoi laa...seriyes tak tau nak masak apa...dah bape hari sambal & masak kicap.. nak menggulai macam tak lalu pulak.. nak masak apa eh??

aku pulak mg ni agak rajin membawa pulang keje opis ke rumah...rajin? tak de makna..sebab byer isnin ni ada pelancaran kempen 5S..so terpaksa aku korbankan juga laa...tp Ya Allah...malas ya ampun... mcm mana ni?

help me !!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment