Sunday, December 22, 2013

Last Trip on 2013 - Zoo Taiping !!!!! yeay !!!

yey! destinasi terakhir bagi tahun 2013 ialah...
ZOO TAIPING !!!!

sebagai memenuhi permintaan anak aku yang memang gedik nak ke zoo. konfius aku..apa ada kt zoo tu sampai gedik sangat nak p! so mari kita layan kan sahaja. biaq puas hati and hope next year masuk skolah adaaaa laa bende dia nak tulis dalam buku yea!

mcm biasa just bertolak pagi sabtu aroun 9:00am and direct breakfast cum lunch kat hentian Juru. (sorry mak mls nak masak kalau nak p berjalan) then terus perjalanan ke taiping. dalam kul 11:15am dah sampai...as usual orang ramai sebab parking full berdekatan zoo. dan agak menapak sedikit dari parking ke zoo. aku dpt parking kt parking lot Sek Sains. just nice to walk but better skit sebab anak kecik ku dah mau duduk dlm stroller bila berjalan. kan senang mak jemah nak jln vouge tanpa kene dukung makcik kenit ni... hahahhaa

tp masa aku p ni..zoo in under construction lah! kandang gajah tgh di renovate dan ada penambah-baikan di situ. tp agak kurang seronok laa... paling kecian aku tgn si camel tu.. maybe sebab hujan, mulut camel mcm bernanah jek. sian dia.. lain-lain mcm biasa je..zoo kot?? ko nak ada apa kat zoo. untuk budak2 seronok laa...

tp satu paling aku nak kompplen is the toilet kat dalam zoo tu.. please laa.... dah tau public holiday, u should have somebody to take care of it, kot! tak yah citer lah! tak lalu makan aku!
hope next time p, ada banyak perubahan lagi la...

sampai sini...tadaaaaa....
gambaq? nak kene boh ke? zoo kot???

bye!

No comments:

Post a Comment