Tuesday, January 11, 2011

10 Januari 2011

10 Januari.....
apa ada dengan angka 10 ?
-
-
-
-
-
-
.
.
Happy Birthday to ME !!!
/
mcm sedih je katun atas ni....

ngeh..ngeh...ngeh....wehhhhhhh....berkat wei 10hb tuh....yea laa....aku dilahirkan... mesti berkat dan bertuah..kan..kan..kan...bukan senang tu nak dpt aku....hahahhahaaa...
actually...ni besday aku yang ke....tuuuuuuuuttttttt....
hahahahaa.....jgn ;aa ty bape...pepahem sendiri laa...
so...apa target aku bila umur dah bertambah ni?
eermm....apa yek...
ntah la...mcm2 aku nak...tp biarlah rahsia......
so
SELAMAT HARI LAHIR to
-
-
-
-
ME...

hadiah besday aku??
ermmm....

-
-
-
-
-
-
-
-
-

the end....


pesanan penaja: terima kasih kepada emak aku pn yusmanir amir kerana bersusah payah melahirkan saya ke dunia ini...
menurut kata mak aku...susah melahirkan aku ni...sbb besar...dan time die bersalinkan aku...hanya ada nurse...then sbb kes nak bersalinkan aku tu....doktor pakar kene tukun ke hospital pada jam 12:05pagi semata-mata nak sambut aku ke dunia...mak aku lak... pas lahir aku trus tak sedar sbb darah turun byk...huhuhu...
aku paham mcm mana sakit nak bersalin ni...even normal pun tak tahan..ini kan pula klu kes cem tu aku....so apa lagi.....

tak reti nak sedaq diri ke cik riza oitttt....

sob..sob..sob...insyallah...nak bagi kekayaan tak mampu...hanya doa selepas solat je laa yang paling mampu...

No comments:

Post a Comment