Saturday, January 8, 2011

Happy New Year All


wuahahahahaaaaaa..........gila lah haku ni....8hb br nak ucap heppi new year...but still tak terlambat kan?? kan?? HAPPY NEW YEAR TO ALL BLOGGER !

lepas dah 8 hari berlalu..br ari ni haku br terasa nak hapdet ini belog...hihihihiiii...biasa laaa... di awal tahun ini....tersangat lah busy....ngan keje-keje opis...awal tauh laa nk hapdet sume cuti2 tahunan staff...buka file baru...update file sbb audit nk msk awal feb...weh... kene buat awal2 br tai kt mana salah....hahahaha....klu ada file yg salah...kene stay back mlm2...aku tak boleh nak stay back lama2 sbb anak haku akan cari aku nnt...hihihi...alasannnnn...

awal tahun ni pun yana dah tuko ke skolah yg jauh skit dr umah..tp msh skolah yang sama...sbb skolah ni dh beli tanah sekangkang kera kat relau...so route aku pagi2 pun dh berubah....semata- mata nak ligan trip ke skolah yana n opis...perjalanan pun makin bertambah...kalau dulu kul 8 anto yana..sempat lg smp opis kul 8.30....sekarang...jgn harap laa...klu kul 8 br nak sent yana... alamak kul 8:40 br smp opis....tak bley jadi...

so sekrang rutin aku pun berubah lor....bangun kene kul 6:15..baru laa sempat bernafas.... hihihi.. mula2 aritu plan nak anto yana naik van p skolah...tp van tu mai amik kul 7:20...gila awal sgt... so terpaksa laa...bonda terchenta ni p anto dan seterusnya memulakan tugas bonda tercehnta seawal jam 6:15 pagi....adoyaiii...dh anto...nk pick-up yana lak satu prob... dulu smp umah..sharp2 kul 6 terpacak kat tangga umah ni....tp sekarang....sharp 6:30 terpacak depan tangga ni...huh! lotih! so selama 2-3 minggu (start pertengahan dec ari tu) aku dah start cr route terbaru nak p skolah yana yang tak de byk traffic light....huhuhuhuuu dan akhirnya ketemu jugak awal minggu ni.... so route baru aku....sg pinang-xpressway jelutong- tmn lip sin-bukit eq- relau- tesco sg dua- flat hamna.... huhuhu....zappp....msk umah ON PC...online cityville... hihihi

itu laaa rutin di awal tahun 2011 ni.... ok dak?

pisss..piss...apa azam korg tahun 2011? aku? lg 2 hari nk besday aku...azam tak tau apa lagi... ntah laaa.....nnt klu aku dh ada azam aku...aku tulis lain yea...

so salam tahun baru kepada semua...

No comments:

Post a Comment