Sunday, January 15, 2012

hapdate pendek

hihihii...15hb Jan..sepatutnya aku nyer due date nih...kan semlm tulis klu 17hb ni takde tanda..sila lapor diri ke spital..induce ler beb! tp pagi ni aku bangun.. itu tanda darah sudah laa turun...tp idak laa rs sakit..tp alhamdulillah..ada gak tanda dr diam takde pepe..


buat masa ni..aku stay lagi kt umah...jap lg ppikir nak p cr kek nak lantak before sakit n juga air nyiur..hope cepat keluar..huhuhuuu..takg spital lg sbb tanda contraction lom ada lagi.. klu ada nnt sila laa bwk diri yea..


mak aku dh g kl ni..sbb nk anto anak bongsu naik flight ke sibu..adik aku dpt posting ke sibu..mmg kalut skit laa ngan keadaan aku lg..hope takde pepe..klu dak susah pulak laa hati org tua tu.. takmo p kl..sayyang ke anak bongsu...dr die serba salah aku suruh je laa die g anto adik aku... aku nk bersalin ni... pepandai laa en.sibik handle anak n mak nyer...kata husband mithali kan? u can do it, papa!


so doakan aku selamat dan mudah bersalin yea..

No comments:

Post a Comment