Saturday, January 7, 2012

Cuci Rumah

at last...sempat gak g tgk umah semalam n pasang apa-apa yang patut... bukan apa..kesian nnt aku blk berehat di kg...en hubby akan buat sume sendiri. tu pun aku dh import abg aku dr t'ganu utk tlg apa patut..tp tak tau laa bila pekerja import ni nak sampai...


bukan apa...klu ikut laki aku sume die bley buat tp aku takut...aku dh blk dok penang...berhabuk lg umah tu...dh laa nak bawak anak tecik dok situ.... angan-angan tau laki aku tu..semua nak buat sendiri...blk opis pun dh kul 7 mlm.. time bila nk buat nyer...tu lg angan-angan mau buat sendiri... nasib ada abg aku mau mai tolong...


so semlm 1st time p perbetoi apa yg patut... klu sempat seblm aku bersalin.. dan laa cuci skit2 lagi....harap nnt aku blk dah tip top umah aku tu...hihihii... tak sabq-tak sabaq..umah sendiri... kecik pun tak pa... janji selesa...


jom kita tgk bibik bekerja semlm...




bibik ni bahaya skit...tetiba msk umah ni..trus ckp nak tuko bilik dgn mama.. nk master bedroom sbb ada toilet..dulu dh janji bilik lain... ayakk...myk demand ooo....cekadak betoii !!

1 comment: