Saturday, December 31, 2011

Akhirnya Nonton Jugakss Ombak Rindu



hihihihiiii.....akhirnya....aku tgk gak movie Ombak Rindu ni... dan yang pasti...nasib aku tak g tgk kt cinema...klu dak bazir duit aku... sorry! tetambah klu time gila en. laki ku ikut g tgk skali (walau aku rs laki aku yg hilang akal klu g tgk movie malay kt panggung)... mampos kene kutuk....nasib semua itu tidakkk berlaku.... hahaha.... tp aku tgk citer ni tak touching pun(gila keras hati) tp aku baca buku die mmg nangis...siap ulang 2-3 kali lagi...tp aku baca buku ni...lama dahulu semasa dijual di alaf21 okehh...bukan baru baca sejak movie ni kuor... so aku rs...script novel lagiiiiiiiiiiiiiiiiiii touchinggg dr aku tgk movie...tambah lak ko baca novel tu time mlm...sunyi...bilik lak sejuk....perhhh...mmg ko dpt hayati gillersss novel tu... seriyes! tetiba je airmata kuor....tp ko kene baca straight sampai abis...klu ko benti half-half mmg tak dpt hayati.... mcm sekarang...aku rs takde dah peluang nk baca mcm tu... kang ada jek yg ganggu.... hahhahaa...


well...pepe pun ok laaa ombak rindu the movie ni...paling aku suka... rumah-rumah dia... gilos lawa.... tepi bendang... ada kolam renang.... walaweh.... rumah siap kayu kayan lagi... umah sapa laaa ada kolam kat bendang tu? mmg sejuk mata memandang... kalau laa umah aku cem tu... umah yang izzah duduk tu pun comel....rumah sapa ah??? walau dalam hutan...tp suasana amat menarikk terutama bilik tidur...gilos kebaboommm..... mmg scene citer OR ni cun laaa... suasana die mcm best... sapa ada rumah cem ni... bg aku duduk semalam... pinjam jap...boleh laaa.... hihihihiiii...











1 comment:

  1. kannnn??? tak der la best sangat dan tak la sedeh pun... Mak yong memang kental kottt???

    Tapi aku setuju bab umah... Shantekkkk.... Mau tak kuar umah kalau dapat umah cenggitu...

    ReplyDelete