Wednesday, November 6, 2013

Love You Mr Sibik...eh! Mr Arrogant ...

Love You Mr. Sibik... eh eh...








Morning peeps! (sila gedik mcm anis suraya yea..gedik mak!)
hahahahaa... aku JAMIN..ramai giler bertapa depan TV setiap hari.. kalut balik keje, drive mcm Micheal schumacher, gara-gara nak balik tgk drama ni kan?? kan?? kan?? tak yah tipu laa... sebab aku rs tgk kt fb je ble tau..sume pasal Mr. Arrogant ni!!!!

hahahahaa aku memula tak terjebak dan agak susah untuk terjebak....hishhh..aku layan laa drama... cuma timing utk Mr.Arrogant ni tak kene ngan timing aku..timing kul 7 tu ialah timing aku di dapur berperang dengan senduk & belanga...mana sempat nak tgk drama...pas kul 9, baru aku layan segala tv sume....huhuhuuu..so aku layan drama ni lambattttt dari orang lain... macam sekarang ni...orang dan nak masuk finale..aku baru nak mula tgk... tu pun lepas puas donload.. hahahhaaa tapi harusss mak nak tgk yea!! so sehingga ke saat ni...aku dh tgk episod 20... hikhikhik  start donload 2hb aritu...pastu tak ble tgk sebab keje...then cuti Maal Hijrah... aku pun berhijrah dari kerja rumah ke depan laptop layan Mr.Arrogant.. sampai anak demam pun...aku pangku sebelah kiri kanan pegang laptop... hahahaha..hambik kau!!! tp syiok gak donload ni...skali harung 20 episod..tak de streaming-streaming lambat bagai..iklan bagai..trus tau apa jadi...

hahah so bila dh tgk ni..aku tau nape sume org gila tgk mr Arrogant...dah sama macam aku gila tengok Adam & Hawa... hhahahahhaa... aku ske la perangai arrogant dia...skit-skit nak tumbuk skit-skit nak penampor...comei-comei...tp kalau en sibik perangai macam tu... mau aku yang jadi Mrs. Arrogant! hahhahahaa.. sbb Mr Sibik pun Arrogant jugak cuma arrogant mamat citer ni lagi nk mkn penampor kot...

bagi aku laa...sume patut ada sifat arrogant tu cuma jangan laa arrogant melampau sangat kan!! kalau ko jumpa je mamat arrogant macam citer ni...bo layan laaa...sebab apa? kaya pun sebab harta bapak ko..lagi  mau arrogant ka? puihhhh.... hahahhahaha tetiba! so actually tak salah laa ada sifat ni sebab kekadang sifat macam ni laa dapat menahan dari maruah kita jatuh bergoleh dan dipijak sesuka hati. dengan syarat arrogant lah di tempat yang betul dan di masa yang sesuai... aku pun arrogant gak..tapi ikut masa laa... hahahhaa.. korang rasa korang tak de sifat ni?? kemon lah...cer balik kaji diri sendiri.. pastu tulis entry pasal arrogant yek!!!

so aku rasa tak yah la nak citer panjang sebab sume orang pun layan kan drama ni... 
so happy arrogant semua!!! 





No comments:

Post a Comment