Friday, May 9, 2014

Kegilaan terhadap Tudung Aidijuma..



Salam Jumaat..whuwaaaaa...dah Jumaat kan.. mcm tak sedaq je.. tetiba dah sampai Jumaat.. Penghulu segala hari..

haa, kali ni nak crita kegilaan bersama-sama kawan opis menshopping tudung aidijuma.... dah macam nak beli ikan kat pasar borong... terus semua macam 'adaku kisah bos disebelah atau tidak'. hahahahhaa..shopping nyer pasal bos pun dah tak nampak...hahahhaahaaa janji tudung yang diminati berjaya dirembat... matlamat harus dicapai... adoi mcm ni punya gaya memang lah susut segala 5 akaun kat bank yang berlainan..

macam pagi ni... kalut menshopping..dapat laa jugak rembat 15 helai wokeh!!!! dalam masa tak sampai 5 minit 15 helai korang (aku pun join) rembat... dasat punya penangan... tp jgn riso, tudung yang aku and geng rembat ni pun, bukan harga semacam harga tudung Fareeda Nyata Jelita tu..gila kalau mcm tu punya harga, aku rasa.. nama aku pun salah sorang yang tersenarai kat list Jabatan Insolvensi Negara.. hihihiii...Harga kami beli ni hat paling murah RM10 sahaja. sebab tu dah mcm 'goreng pisang panas' je membelinya... apalah sangat banding nak beli FNJ kan? kan? oleh beli lagi kan??

so pagi nie...sini lah geng aku terjah dulu.. selesai payment.. br sambung buat keje.. boleh??
hahahhahaa



haaa...ni sebahagian hasil rembatan pagi ni.. tak sampai bape minit dh sold out..
ganas jugak pembeli Aidijuma nih!
 .
Ni pulak tudung-tudung yang ada pagi tadi tp lepas 5 minit.. dah sold... tensi!!

ini kaaa keje aku pagi Jumaat ni... hahahhahahaaa...adoi laaa...parah !

No comments:

Post a Comment