Monday, November 24, 2014

Cuti Sekolah pun Bermula !!!



As salam,

Yea...saya tahu..cuti skolah dah bermula...jalan pun agak lengang pagi ni... syiok je memandu tambahan pulak bila ber'car pool' ni...sebab arini bukan giliran saya memandu.....soooo lagi bertambah seronok...


yea... anak pun dah mula bertanya mana nak pegi sempena cuti skolah yang panjang ni..

jawapannya: Nehi!! ntah ler labu... tanya laa bapak hampa... kalau dia busy, pakat-pakat laa bertapa kat dalam gua tu sambil-sambil tunggu 'turun tanda'.


so untuk menggelakkan kebosanan, ya anak, sila lah pulang ke kampung terlebih dahulu. mama ikut kot blakang..nnt kalau ada plan, mama g amik kat sana. memang susah berbapak kan perdana menteri ni... hik hik hik..


mama? jangan risau, gamak aku bosan nanti, aku amik jek cuti balik kampung. tak pun pegi je mana-mana shopping complex, garis je kad yang bapak hampa kasik...


ok dak treatment macam tu???



No comments:

Post a Comment