Tuesday, November 4, 2014

Siapa Haram bagi saya!


as salam....

I'm HOT so please do not touch me!!

hihihiii...gagah gitu..aku laa nih patut baca benda-benda macam ni... tambah ilmu.. walau tak ketahap ustajah, dapat ilmu skit pun jadi la...


dulu penah jugak laa belajaq semua ni... masa zaman muda belia, skolah rendah, time masuk kelas KAFA kat skolah rendah Langgar dulu... hey! ingat aku tak blajaq ka kAFA-KAFA ni..zaman aku dulu pun ada, cuma tak banyak di buat di sekolah....itu aja... lepas skolah KAFA, abis semua ilmu menuntut kat situ..gone with the wind.... hohohohooo. BAGUS!! Syabas!!!


so baru-baru ni, terbaca balik mengenai halal-haram ini. ini hanya sebahagian dari ilmu/knowlegde mengenai halal-haram. banyak lagi sebenarnya.. tapi, sila JANGAN TAMAK!! fahami laa skit-skit...ok!!


YES! aku pun sebelum ni main je salam semua orang especially pak sedara & datuk sedara. Almaklum orang tua dari kita... depa huloq, kita pun sambut... katanyer anak sedare mistali... hahahhaa...


so crita banyak tak mau... jom study gambarajah.. hayati & fahami carta tersebut, maka akan ketemulah jawapan nya.


semoga kita semua dapat melindungi diri kita dari perkara yang dilarang oleh Allah SWT.

Ameen!!









No comments:

Post a Comment