Tuesday, September 18, 2012

Addicted Adam & Hawa

ngeh ngeh ngeh... as salammm....

huhuhuhuuu...aku mmg dh addicted giler ngan citer Adam & Hawa ni... tp umah aku tak de astro..apa lagi astro beyond mustika segala bagai...tapiiiii aku tetapppppp nak tgk... so apa lagi....nasib ada abg unifi (kt umah) dan abg streamyx (kt opis) yang laju ni...dan juga abg ezany-kun.com dan juga perekacerita.com.. mereka lah yang merealisasikan impian aku..utk tidak ketinggalan mengadap citer ni setiap kali tiba time lunch... hua hua hua... siap donload ni.. kelasss...nnt nk ulang tayang senang...tak ketinggalan jugak abg dailymotion.com.. hahahhaaa...

best lah wehh....di nadiya nisaa' ni mmg best laaa.... review citer korg pakai abg google cari sendiri yea...skali search...mcm2 kuor... klu nk donload...tu pakai org2 kt atas tu... dpt jugak... tp mmg best citer ni... terbaik lah aisya sofea a.k.a novelis kesukaan saya... huhuhu
 

No comments:

Post a Comment