Thursday, September 13, 2012

Airis Zalikha vs Hanis Zalikha

wuahahahaha....entry tak tahan nak verses-verses...

sapa tengok MAD MARKETS semlm kat TV9?? pengacara nyer hanis zalikha  comel kan hanis tu...mmg laa comei...model kot...ko ader?? hahahah... den pun tengok semlm bkan apa..aku baca blog hanis baru tau die dpt pengacara rancangan ni..so semlm aku pun menunggu aaaaa kat tv walau kul 10:30mlm...sbb nak tgk cara die mengacara nyer pasal.. nasib anak-anak semua dah tido...dapat laaa tgk dengan aman dan damai... best jugak no dpt g shopping merata-rata ni kan....semlm nyer entry die g melaka...pas ni tak to g mana lak yea... so klu ada masa minggu depan kita tengok yea...

actually ada tanya aku..mcm ne aku ble bagi anak aku nama zalikha?? hahahahaa sebenarnyer mmg aku tiru nama si hanis pun... bukan nyer apa... si akak memang nama start A-Z so si adik pun nak lerrr bubuh nama yang sama.... time bersalin tak terpikir lagi nama nyer...bila dah keluar...gelabah pulakkk nama apa nak bubuh... hahahaha last skali... belasah je laa nama Zalikha...hope nanti anak aku secomel and se-cute 'hanis zalikha' dan juga se-pandai 'hanis zalikha' .... ~ameen~

hihihihihiiiiii

No comments:

Post a Comment