Saturday, September 1, 2012

Menu utk open house

apa menu sesuai utk open house? iye..aku nak buat open house thn ni...actually tak de laa open house sangat...tp aku buat sbb kawan2 aku dh bertanya di mana kan rumah aku...hahahahahaa...dh laaa kenduri naik umah pun tak buat lagi...tunggu Jan thn depan laa...cukup sethn aku dok sini...boleh laa buat kot...
tp aku buntu...apa patut aku masak utk open house ni? aku kan terrer masak (mampos kene panah) so kene laa try masak sendiri... apa yek???

plan ajak kengkawan opis ja n kwn2 laki aku kot...almaklum...rumah bak istana...so kene laa budget....

3 comments:

  1. at least buat beb... yang kami ni? nan hadoo... sebab time2 nie la nak kene renew 2 kete... sedeh!...

    Aku rasa, ko buat je la apa yang ko terer... orang datang masuk tembolok jugak (sebab dah tu jer ada.) kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. kami mau spaghetti bolognese 1.....
    xsedapp jaga! heee

    ReplyDelete