Tuesday, September 17, 2013

Eveluate diri sendiri


isk laa....part paling meluat...korang ada??

haa...aku ada..sendiri buat form kasi bos isi..utk eveluate diri sendiri...
sendiri kene igt bila bos kene eveluate diri ku ini.. sendiri set reminder kat kelender sendiri bila date kene isi form..bila kene dpt reply etc..etc...etc...
kalau rasa semua nak cepat..sila laa remind awal-awal...meluat tul aku...bab KPI ni utk diri sendiri ni... tapi aku mcm biasa la..bab diri aku..slaluu bos yg tak sabaq nk eveluate aku... hahahaha...gamaknya dah tak tahan dah kot keje ngan aku ni...mengarah mengalah aku lak yang bos.... huahahahhahaaa....last skali bos yg tulis reminder when is your due date of confirmation? wuahahahhaaa...malas laaa aku ....

alaaa boss....klu nak naikkan pangkat saya naikkan je laa...tak yah laa minta kt saya borang tu...bos pun ada kan? haishhh laaa malu aku nak send sendiri punya form kt bos... rasa mcm gedik pulak nak minta confirm.... huhuhuhuuu..

tapi *pejamatatekan send button* antaq jugak laaa... kih kih kih..




1 comment:

  1. lepas ni dah confirm "naik pangkat" blanja kami kapitan sudah ler. huhu...

    ReplyDelete