Monday, October 14, 2013

Dekatnya Cinta ..

Monday morning!! the very good morning! iyo lah...dah kul 11 kot..morning apa nya..
arini aku menulis direct form workstation.. hahahahaha esok cuti kot!!! AidilAdha kan?? so apa nak buat kat opis.. mood sah-sah terbang ke laut..aku dh budget dari rumah tadi.. komfem! ada kerja pun malas nak buat..dah laa co. bg half day cuti...so merendek lah...

so dari rumah aku dah bekalkan novel latest aku beli... "Dekatnya Cinta by Aisya Sofea" novelist kegemaran kot..dari zaman anak dara memang layan novel dia kan...so haruslah aku membelinya bila nampak kan...lagi pun ni sambungan dari novel "Adam & Hawa" haruslah aku beli! sambil terbayang bagaimana bila si Aaron Aziz berlakon kembali ngan Nadya Nisa. komfem meleleh airmata! baca novel pun ble touching... hahahahha..

aku start baca dari hari Ahad... tp byk terhenti sebab tuntutan kerja kat rumah...tp bila mai malam, anak-anak tido aku pun sambung...lepas je bab touching...ada juga pengacau aku... si hubby..pi..mai..pi.. mai .. nasib dh lepas bab touching..! tp kacau kosentrasi sungguh! serius aku ckp...klu buat drama balik...konfem meroyan aku mendonlod kat tenet! hahahaha

sapa yang dah baca novel & drama 'Adam & Hawa' memang patut baca buku ni... touching kot!!

"my love for you dies when the last petal of these roses fall"

apa yang ada dalam novel ni !
  • of course berhoney moon kt NZ..naik hot balloon lagikkkkk!
  • campur tangan secretary dalm hal rumahtangga..boleh jd penyebab masalah makin runcing...(hahahahaha mampos geng secretary maki hamun aku!)
  • cemburu terlebih boleh runtuhkan kebahgiaan...tak cemburu pun tak boleh jugak!
  • lain-lain?? sendiri baca lah...kalau tak..tak ler rasa touching!

itu je lah...tunggu next review dari novel damya hanna pulak yea...
byeee!!



No comments:

Post a Comment