Thursday, February 27, 2014

Perbadanan PR1MA Malaysia (PR1MA)

holla.. ari ni sesi godek menggodek dan juga sesi mencari maklumat.
tp mcm biasa, maklumat lain yang diperolehi. standard la kan?

masa sesi godek ni, aku terpaku pada rumah PR1MA.. semua tau kot apa rumah Pr1ma ni.. may be yang agak kaya-raya tak perlu tahu apa itu rumah Pr1ma..aku? PERLU tahu sebab RUMAH memang akan meningkat harga pada masa akan datang. so ada kesempatan ni marilah kita menyeru adik beradik kita untuk apply.. Apply ja kot..blom tentu lepas... hahahaha.. sbb aku kan tamak haloba haji bakhil semua... hahahah tapi mana tau kot rezeki berpihak... hihihii..

meh tengok apa itu PR1MA..

Perbadanan PR1MA Malaysia (PR1MA) ditubuhkan di bawah Akta PR1MA 2012 untuk:

  1. merancang, membangun, membina dan menawarkan perumahan berkualiti tinggi berkonsepkan gaya hidup moden bagi penduduk bandar berpendapatan sederhana. (Aku kategori sederhana duduk di bandar, wokehh!! so aku boleh)
  2. Kediaman PR1MA  yang terletak di dalam kawasan berkomuniti mempunyai pelbagai jenis dan saiz.
  3. harga rumah di antara RM 100,00 sehingga RM 400,00 dan di kawasan stategik. (hoi !! mahal kot umah macam ni!! Aku nak! sifat tamak menguasai diri dah !!)
  4. ditawarkan kepada semua rakyat Malaysia dengan pendapatan isi rumah purata bulanan antara RM2,500 sehingga RM7,500 (erk...ini tak bley tahan...lepas ke dak..lepas ke dak? balik kene check slip gaji laki aku!)
Bagaimana untuk memohon:

PR1MA


jom laa apply..  tak salah apply...dapat rezeki... tak dapat..takde rezeki..

tempat paling cantik bagi aku di Penang ialah....

-

-

-



tau kat mana??? jom weh kawan di area penang... rugi kot!! apply weh... bila tahunmau dapat JGN SOALAN! janji grab the opportunity!!!









No comments:

Post a Comment