Tuesday, March 10, 2020

Hand Sanitizer..Mana nak cariiiiii

Hola..hola... Assalamualaikum...

Mesti semua orang tengah pikir mana nak cari hand sanitizer kan?
Akak pun habis merata farmasi kat Penang pergi singgah sebab nak top-up stock. Akak memang bekalkan anak akak dengan hand sanitizer ni sebab pihak sekolah memang dari tahun satu galakkan untuk bawa ke sekolah dan digunakan, terutama masa lepas PJ. So memang menjadi kebiasaannya, akan ada stok. Cuma masalah UTAMA, anak akak tu tak suka pakai tapi tolong pakaikan pada kawan-kawan. ngko raseeerrrrr.....

Tapi disebabkan sekarang musim Covid-19, rasa tanggungjawap anak akak nak pakai untuk diri sendiri, tercapai... kih kih kih... api itulah..stok pulak yileks kat farmasi, bagi jenama yang biasa digunakan, yang jenama lain ada jek... Jenama mana pun OK, asalkan..diguna pakai..bukan di simpan.. iye dok?

Sekarang, akak bekalkan pada anak akak hand sanitizer dari SUTRA. Hand sanitizer ni ada kandungan alovera dan tea tree oil selain bahan-bahan lain la..buatan Bumiputera yea dengan kilang terletak di Melaka. Ini merupakan salah satu produk baru jugak dan pembuatan sangat terhad, dibotolkan mengikut standard yang memudahkan sesiapa saja nak angkut masuk beg tangan, beg sekolah. Husband akak letak dekat poket di moto dia yea.. pun muat..tak de hal!! Mudah di bawa ke mana-mana. Yang penting sila gunakan.

Jadi kalau sesiapa tak de hand sanitizer lagi, boleh cuba hand sanitizer keluaran SUTRA ni. Sejuk dan wangi bila pakai..Betul..tiada mainan perasaan punya. Akak dengan yang batch baru ni, wangi macam bunga champa...adui..menggoda..

Kalau korang nak boleh cari di shoppe akak - Rizsonestop atau agen SUTRA seluruh Malaysia. Korang search..so jumpa punya.



Disebabkan lambakan Hand Sanitizer di Pasaran..Ramai Pulak yang tanya..SUTRA HAND SANITIZER ni berdaftar dengan Kementerian Kesihatan ke?


Of course sayang..
No Pendaftaran Hand Sanitizer dengan KKM ialah
NOT200302563K


Semoga anda tetap terus support SUTRA!

#gosutra



No comments:

Post a Comment