Tuesday, March 5, 2013

Kolagen??

yihaa....

arini aku nak tulis bab kolagen...hahaha dah sadar diri rupanya! huahahahhaa....so kita try kolagen sebab la ni...penuh kt fb bermacam macam kolagen...aku pun tertarik jugakk... ye la nokk....mak dh makin lanjut usia... 30-an ++ kot...tp klu bundar lom masuk kawasan '40-an' lagi hokehhhh!!!! so still can consider as young generation (giles young laa sgt!). 

cakap bab kolagen...dulu aku penah cuba d'navenchee..yang paket kecik-kecik tuang masuk mulut tu..aku makan lama jugak dan akhirnya berhenti...sebab apa?? budget tak cukop nokkkk!! mak gaji kecik ja..bila tanggungan bertambah (eh! anak ko 10 org kah??) aku pun merelakan keperluan lain.. hahaha...

so sekarang aku cuba balik amik kolagen (eh! dah kaya nampak??) hahahahaa setelah rasa diri agak kertu..dan segala sakit datang menghinggap...marilah kita cuba sedikit sebanyak vitamin yg boleh... aku ni agak bermasalah skit bab nak menelan segala vitamin yang byk jenis...ada tak vitamin yg dlm 1 pil tu sume khasiat ada?? klu ada korang bgtau aku.. aku klu berbotol-botol vitamin nak kene telan...adeh laa....jamu sebotol pun aku ngulat.. tu cemne nak cantik.. hope kali ni amik kolagen ni... bertahan lah hingga ke akhir hayat... kolagen ni aku dh beli dari awal tahun tp harammm makan nyer... br start ni... sbb aritu aku start..aku aku ada sedikit masalah menjelma..aku stop... ni dh sihat blk.. mari kita mulakan sesi xperimend dengan new kolagen ...tadaaaa...........................

 TOURJOUS SKIN Collagen Dust..  
ini laa kolagen yang aku amik...
  kesan nyer... nanti aku show apa kesan nyer..sekarang tak ble lagi..kata nyer baru amik..kan?

nnt klu kulit makin cantik aku tayang yea...klu idak...duduk diam-diam.. 

bye! itu ja..

No comments:

Post a Comment