Saturday, March 2, 2013

Sehangat Asmara.. hai laaa..

entry di malam hari ni..berpunca dari layanan tele-movie "Sehangat Asmara".. siot tul..trus aku tak ble tido sebab citer ni sedapppp utk dilayan... hahhaaa
ngko tgk sapa yang berlakon...ayarkk...(nyesal lagi!)


aku mmg tau citer ni syiok sebab aku ada novel nyer.. oleh sebab itu... aku tak donload citer ni dr awal kuor kt tv.. nasib umah aku tak HD klu tidak..sah tiap2 malam, en hubby kene ngasuh anak-anak..sebab mak nyer nak feeling2 layan citer ni...


aku mmg peminat 'Aisya Sofea' ni..semua buku die pasti aku beli...korg ptt baca buku die... ble tangkap feeling lebih skit... hahahahaaa


actually, aku dah donload sampai ep:16.. hihihihi tp br start tgk mlm ni..ep 1...dah jatuh kebaboooommmmm... terpaksa laa aku sambung ke ep:2... adeh laa... ini jgn sambung ep seterusnya sudah... 

ini yang tak suka ni...klu dah ep:1 aku dah start feeling...ayarkkk.....nyesal ni... so jom sambung ep:2... hai laa arief zainal....

No comments:

Post a Comment