Wednesday, March 20, 2013

Tercirit lah terbirik lah..

hye lah labu..salam pagi rabu...eh..dah rabu yea... copek tul masa.. hah! kali ni tgk tajuk pun mcm bengong.. tp mmg dah 2 hari perut aku bengong gaban ni... start hari selasa tercirit dan terbirit...membawa sampai ke rabu iaitu hari ni. tp semalam agak teruk lah..datang je opis terus muka mcm ayam berak taik keras.. asyik laa keluar masuk toilet. toilet opis lak tu..klu cantik mcm toilet hotel.. mau gak aku bertapa lama..asyik laa keluar masuk.. mmg tak makan aku semlm kecuali amik 100+ & pil cek it tek aun.. itu ja yg aku telah... selain tu aku m inum teh o ja laa...tp aku kan pandai..gula kene bubuh gak..sebab tu yg sakit perut sampai 2 hari... mangkok kan?


ubat paling mujarab
selalu klu cirit birit..rawatan yang paling mudah..amik pil ni laa kan? 
selain tu minum 100+ sbb untuk tambah air garam.
selain tu teh-o 
entah ok kot...
so klu ada sapa yg ada petua bg tau la..

No comments:

Post a Comment